יום שלישי, 20 במאי 2014

חולצות שיפון מאלי אקספרס

שלום שלום!

חשקה נפשי בחולצות שיפון, וכתוצאה נוצר הפוסט הנ"ל. חולצות שיפון נעימות לקיץ, נרכשו באלי אקספרס בכ- 10 דולר לחולצה. הסקירה הנ"ל כוללת תמונות שלי לובשת את החולצות , ואני חייבת לציין שאני מאוד מרוצה מאיכות הבד והתפירה ומאיך שהן מונחות על הגוף. כמו כן, החולצות עברו כביסה בהצלחה.
אגב פוסט זה יתעדכן כל פעם שתגיעה רכישה חדשה :)

תזכורת קלה - אליאקספרס זאת החנות המקוונת הסינית שלמעשה מקשרת ביניכם לבין היצרנים הסיניים. כל פריט שתזמינו משם יגיע בחבילה נפרדת שכן מדובר ביצרנים שונים. אני ממליצה בחום לא לקנות סתם מוצרים משם, אלא מוצרים אשר קיבלתם עליהם ביקורות חיוביות. כבר פירסמתי גם כאן בבלוג מוצרים שרכשתי והיו נפילה. יש המון קבוצות בפייסבוק בהן אנשים משתפים את הרכישות שלהם וממליצים או משמיצים :) לצערי אני מכירה לא מעט אנשים שניסו פעם או פעמיים להזמין משם, נתקלו באיכות מאוד ירודה והחליטו לא להתקרב לאתר. ולכן - אם אתם חדשים בעסקי הקנייה האינטרנטית, אני מציעה שלא להתחיל דווקא מאלי אקספרס.

אוקיי, אז מה נרכש?


  •  חולצת שיפון כחולה עם שרוול ארוך:


חולצת שיפון עם שרוול ארוך מאלי אקספרס

מדובר בחולצת שיפון כחולה שקופה למדי (לתשומת ליבכם, לרוב שיפון מאלי אקספרס יגיע שקוף ודק). החולצה מושקעת מבחינת העיצוב שלה ויושבת מעולה על הגוף. אני מידה 38, לרוב קונה M בארץ, וזאת גם המידה שהזמנתי. הצבע שהגיע תואם את מה שרואים באתר. החולצה עלתה 12$, ואני בהחלט ממליצה עליה.

להלן החולצה עליי (וסליחה על איכות התמונה, לא הצלחתי לעשות משהו יותר טוב):

חולצת השיפון במציאות

תצטרכו להאמין לי שבמציאות היא נראית יותר טוב. להלן הלינק אם מישהי מעוניינת.


  • חולצת שיפון בצבע תכלת עם שרוול קצר:

אני חושבת שהצבע מאוד מחמיא, והיא נרכשה ב7 דולר. המוכר חזר למכור אותה, וככה היא נראית באתר

חולצת שיפון עם שרוול קצר מאלי אקספרס


ובמציאות:

חולצת השיפון במציאות

החולצה עברה כביסה בצורה מוצלחת, עם זאת בטעות הכנסתי אותה למייבש... כרגע היא עצובה אצלי בארון, מחכה ביום שבו יהיה לי השראה ואחליט לגהץ אותה :)


  • חולצת שיפון שממומלצת מאוד בכמה וכמה קבוצות:



להלן לינק למי שמעוניינת. הצבע עצמו טיפה יותר זרחני ממה שרואים בתמונה באלי. כמו כן, כמו בהרבה חולצות שמגיעות מאלי, בגב הן יותר ארוכות מאשר בבטן (וטוב שכך, הם נראות מעולה כשמכניסים אותן למשל לחצאית). לסיכום.
ככה היא נראית עליי:

חולצת השיפון במציאות

אגב, במקרה בפוסט שקראתי של "שרונה יוצאת מהארון" החולצה הזאת הופיעה כרכישה שלה כאן בארץ. היא שילמה עליה 130 ש"ח... כן, עושים עלינו קופה לא קטנה.


ואני עדיין ממתינה לשמלה הזו, אסקור אותה ברגע שתגיע.


  •  שמלת שיפון באורך מקסי:


להלן לינק למי שמעוניינת.



מזכירה לכם להשתמש באתרי קשבק לפני הרכישה כדי לקבל חלק מהסכום חזרה. וזהו, עד לפעם הבאה :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה