יום שישי, 28 במרץ 2014

שעונים ותכשיט מאכזבים מאלי-אקספרס

היי!

הרבה פעמים שואלים אותי האם לא קרה לי שהתאכזבתי מהקניות באינטרנט, שהרי לא ניתן לדעת בוודאות מה אתה רוכש. התשובה החד משמעית לזה היא כן- בהחלט קרה שהתאכזבתי, בעיקר בקנייה ישירה מהסינים שטיבה לעיתים מפוקפק. למען הסדר הטוב, הפוסט הזה יעסוק דווקא ברכישה מאכזבת שכזו, כדי שלא תחשבו שהכל שושנים ופרחים כאשר קונים אונליין...

הכל התחיל מפרסומת מאלי אקספרס שקיבלתי למייל. בדרך כלל אני לא קונה אימפולסיבית (וגם לא מסתכלת בפורסומות שמגיעות למייל), אבל הפעם קרץ לי שעון שנראה ממש טוב בתמונה. סתם בשביל הקוריוז, שנים הסתובבתי עם שעון של FOSILL שממש ממש אהבתי, ומשום מה כבר הרבה זמן אני מתקמצנת לקנות לי אחד חליפי (אפשר לקנות אותם באיביי בסביבות ה60$ אגב).
בכל אופן, זאת התמונה של השעון שקרץ לי כפי שהיא מופיעה באלי אקספרס:

תמונה מהאתר- שימו לב לפידבקים החיוביים

השעון טיפה הזכיר לי את הסגנון של FOSILL שאני אוהבת, ואמרתי לעצמי- "היי, ב4$ זה שווה את הניסיון...". כמו כן למוצר יש המון ביקורות חיוביות, ולכן חשבתי שלא תהיה כאן נפילה. אני מזהירה אותכם מראש, שביקורות חיוביות לאו דווקא מעידות על מוצר איכותי במקרה של אלי אקספרס.
חדי העין מביניכם רואים שלמעשה הייתי חייבת לקנות ב10$ כיוון שהחנות מחייבת את זה בכל רכישה שהיא. כן כן, החלטתי לקנות עוד 2 פריטים:

תמונה של השעון הנוסף

סיכת שיער

ועכשיו חברים, ראו נא מה התקבל (האיכות של השעון הראשון והתכשיט לשיער כל כך נמוכה.. שזה לא מתקרב ללהיות שווה):

סיכה לשיער- לא שימושית
הסיכה הגיעה לא שימושית בעליל, כיוון שה"חוטים" שמחברים בין הקצוות מסובכים בתוך עצמם. כלומר, הם לא אחד אחרי השני כמו בתמונה מהאתר.
אגב- הנה הלינק למוצר הלא מומלץ הזה:

http://www.aliexpress.com/item/Mother-s-Day-Gift-Exquisite-Metal-long-Tassel-Chains-Hair-Combs-TOP-Quality-Free-shipping/824648204.html


השעון הזה דווקא נחמד
השעון הזה בסדר, אבל היד שלי יחסית צרה והוא פשוט לא נראה טוב. אבל בהחלט יש לו פוטנציאל.
להלן הלינק:

http://www.aliexpress.com/item/New-Arrival-Punk-Cow-Leather-Watches-Alloy-Case-100-Excellent-Quality-5-off-per-50-order/673027608.html


וזאת הנפילה האמיתית...
וזה השעון שנראה כל כך טוב בתמונה ובעצם גרם לרכישה הזו. הוא הגיע באיכות מאוד נמוכה, ובאמת שהוא נראה יותר טוב בתמונה שצילמתי מאשר במציאות. לא סביר שתתפסו אותי עונדת אותו... יש לו גם ריח חזק של פלסטיק או משהו.
והלינק:

www.aliexpress.com/item/HOT-10-colors-Leather-Strap-Watch-hand-knitted-leather-watch-omen-watch-HA0188/547833265.html

אגב, ברוח הפוסט שרשמתי לכם על מאמזון מרקט, פירסמתי שם את השעונים (את הסיכה לא, כי כאמור היא לא שימושית, עליה פתחתי דיספיוט עם המוכר). מקווה שהם יגיעו למישהו שיהיה מעוניין בהם, ולכו תדעו, אולי יעשו טוב :)
עדכון- המוכר החזיר לי את הסכום המלא על הסיכה, והשעונים נחטפו במאמאזון תמורת 21 לבבות.

וזהו להפעם. בכל אופן אם החלטתם לבצע רכישה של מוצרים מסויימים מאלי אקספרס, תמיד הכי טוב זה לחפש קישורים והמלצות של אנשים שרכשו ואכן אהבו את מה שהם קיבלו. בהחלט ניתן "ליפול" ולרכוש מוצרים לא טובים. (ואם אתם קונים, אל תשכחו שיש החזר קשבק...).






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה