יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

צעצועי תינוקות מטעם דוד אלי-אקספרס!

ברוכים השבים, היום אספר לכם על ההתנסות האחרונה שלי בקניית צעצועים מאלי-אקספרס. תחילה, מספר מילים על האתר עצמו - מדובר באתר סיני דרכו קונים מוצרים ישירות מהיצרן (כן, זה אומר שחסכתם את העמלה של היבואן, המחסן, השינוע, המשכורת של המוכר בחנות הצעצועים ועוד ועוד ועוד- עד שהגעתם למחיר הנמוך ביותר האפשרי למוצר). המוצרים באתר מגוונים מאוד, וניתן לקנות בו למעשה הכל.






החסרון הכי גדול באתר זה הוא שנדרש להיזהר ממי קונים - יש תמונות של מוצרים שרחוקים מהמציאות ויש לי חברים אשר חוו מפח נפש עם הרכישות. שימו לב שמדובר באתר שמאגד מספר רב של יצרנים, ולכן סמנו בכניסה לאתר שאתם מעוניינים לקנות רק מTOP_SELLERS (הסבר מלא על האתר והאופן שבו קונים בו דברים ירשם על ידי בעלי האהוב, שחושב שהסיפורים שלי יפים אבל לא מספיקים כדי לעזור לכם לקנות באמת...).

אז עכשיו כשצלחנו את המשוכה של הכרת האתר, בואו נעבור לסקירה של המתנות שרכשתי לבני הבכור יונתניבן השנה עשרה חודשים המשוגע על מכוניות. כיוון שמדובר בצעצועים שלא מחזיקים המון זמן מעמד אצלנו בבית (כן, המהנדס הצעיר בוחן את האוירודינמיקה של זריקת צעצועים מהחלון... שוב ושוב ושוב...), חבל לנו לרכוש כל פעם מכוניות בסכומים העולים על 30 ש"ח. עם היעד הזה בראש נכנסתי לאלי-אקספרס ומצאתי את המוצרים הבאים:


30 ש"ח



34 ש"ח

37 ש"ח (מדובר במכוניות בגודל כף יד של פעוט)

לשם השוואה, בואו נסתכל על מחירים של צעצועים דומים ברשתות בארץ - משיטוט קל באתר ZAP נראה כי רכב משטרה עולה כ-100 ש"ח, רכבת מעץ עולה כ-140 ש"ח, וסט של 6 מכוניות קטנות (חצי מהכמות שהתקבלה במוצר שאני הזמנתי) עולה 30 ש"ח. כלומר מדובר על 101 ש"ח באלי אקספרס (כולל דמי משלוח) מול 270 ש"ח בחנויות בארץ. כמובן שניתן למצוא בארץ גם מחירים זולים יותר, לרוב באיכות פחותה, ואילו המוצרים שהגיעו מסין הם באיכות גבוהה מאוד.

להלן תמונות של המוצרים: (מלבד המכוניות הקטנות שאותן יונתני כבר הספיק לפזר לכל עבר)





הצעצועים הגיעו תוך כ-4 שבועות מיום ההזמנה, ארוזים היטב. בהחלט ניתן לקנות עבור מתנות לחברים.

לסיכום: www.aliexpress.com

יתרונות:
1- קניה ישירה מהיצרן במחירים נמוכים.
2- מבחר עצום של מוצרים מתחומים שונים.
3- אפשר לקנות מלאי צעצועים איכותיים מבלי להתרושש...
4- יש קאשבק! (אומנם רק חצי אחוז, אבל עדיין משתלם)

חסרונות:
1- זמן משלוח יחסית ארוך
2- לא ניתן לשלם בפייפל (תשלום ישירות דרך כרטיס האשראי, או דרך אשראי נטען שניתן לקנות בסניף הדואר. בעלי יוסיף כאן הסבר על הדרך בה ניתן לרכוש באמצעות PAYPAL באתרים שבהם, לכאורה, לא ניתן לרכוש בצורה זו ).
3- צריך להיזהר ממי קונים, עדיף לקנות ממוכרים שהומלצו.

אתם מוזמנים להגיב ולשאול שאלות, אשמח אם תשתפו ברעיונות למוצרים שאתם מעוניינים לבדוק כיצד ניתן לרכוש באינטרנט.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה